Rabu, 2 Mac 2011

REHLAH


Bismillahirrahmanirrahim...


(shifiziwana)

Apa khabar antum semua...semoga sentiasa dalam rahmat Allah...
Alhamdulillah kini ana berkesempatan untuk mengudate blog yang serba kurang ni...
setelah menyelesaikan segala kerja...
Alhamdulillah setinggui kesyukuran padaMu ya Allah...


(gila-gila solehah)


tanggal 25/2/2011-27/2/2011..adalah hari yang
tidak boleh dilupakan
terasa masa terlau cepat berlalu
kadang-kadang terpikir..boleh tak masa ni berhenti
kejap...
kami nak bersama2 dengan kawan2 di
sini..
tapi itu semua aturan Allah..masa tetap akan beredar mengikut ketetapannya..
macam2 aktiviti dilakukan..
walaupun ada beberapa aktiviti dibatalkan tapi semua tu ada hikmahnya...
kami mengisi masa dengan kawan2 bersama2...
santai-santai bersembang2 tentang masa depan..


(choq badaq)

tiba pula hari terakhir di sana....
masing-masing terasa tidak mahu pulang...
ada yang kata boleh tambah 1 hari lagi tak...
sampai ke sesi yang terakhir...
di mana setiap orang di minta untuk memberi ucapan terakhir....
Allah..tidak dapat dibayangkan perasaan ketika
tu..
semuanya mengalirkan air mata...
masa tu...tiada istilah segan atau malu dah....
masing-masing tidak dapat menahan sebak atas perpisahan..
namun..setiap pertemuan pastinya ada perpisahan...
bilakah lagi kita akan berjumpa semula...
semua itu Allah yang tentukan..ada rezeki kita jumpa lagi...

(fisya lisya badsya)

selamat berjuang sahabatku...walau dimana antum semua berada...


5 comments:

ZiErWa zAiNaL berkata...

eh?gmbr ana x de pun??hehe...
gmbr tu pn x de...=)

shikin berkata...

nak pic bersama enti kena trun kl la...hehe..
ait.."gambar tu"..siapakah itu??...hoho

ZiErWa zAiNaL berkata...

hehe...blh je..ade gk ingt nk wt mcm tu..tp kne tunggu pas praktikal la..=)

ala...ade x?hehe

shikin berkata...

konfius2....pic siapa kah tu..?..

ZiErWa zAiNaL berkata...

pic enti la..hehe...