Khamis, 22 September 2011

MENANTI DETIK-DETIK

Bissmillahirrahmanirrahim......
Ya Allah izinkan aku untuk merungkaikan kata-kata di sini....maka Kau lindungilah aku dari berkata yang tidak berfaedah untuk diriku dan juga orang lain.... semakin dekat semakin di uji...Ya Allah..kadang-kala aku tidak mampu untuk menanggungnya....aku perlukan Engkau menenangkanku disisiku...Ya Allah..aku cuba untuk menyembunyikan perasaan yang terbendung di dalam hati ini..namun aku tewas ya Allah....bilamana air mata mula menitis dan mengalir... Ya Allah...aku tahu ada hikmah disebaliknya...ujian di sini hanya kecil sahaja...Engkau menginginkan aku untuk belajar menerima ujian dengan setabahnya di sini...sebelum memulakan mengatur langkah di rumah Mu nanti Ya Allah.... Ya Allah berikan aku rezeki kesihatan di sini dan juga semasa melakukan ibadah di rumahMu nanti Ya Allah.... dan Kau berikan rezeki kesihatan buat kedua ib u bapaku jua.... Amin Ya Rabb...


0 comments: