Isnin, 22 April 2013

"Note" tengah malam

Jam di laptop menunjukkan 2.40 pagi.... namun...mata masih bulat dan segar untuk dilelapkan... ya Allah....apa nak jadi dengan aku ni.... esok pagi ada kelas...alhamdulillah..ada 2 mid term di tunda minggu depan... kalau x, makan, tidur semua menghadap buku... tapi aku yakin... Allah berikan semua ini ada hikmahnya... terima kasih ya Allah...Engkau berikan aku ujian ini, pastinya tidak akan aku lupai... walaupun berat untuk aku laluinya... bertemankan air mata sebagai penenang diri dan melepaskan apa yang terbuku di hati... tak usah risau wahai diri ku.. Allah ada sentiasa bersama kamu... mintalah pada Dia, pasti Dia akan maqbulkan... Dialah sebaik-baik peneman yang sentiasa bersamamu... sabar dan terus bersabar... itulah yang menjadikan diri ini kuat... di tambahi dengan ujian hp bermasalah...tak boleh on.. ya Allah.... aku redha dengan semua ini... aku bersyukur dengan apa yang Engkau berikan... walaupun aku tak mampu nak membaikinya dan apatah lagi untuk menukarkan pada yang baru... hm...xpela.... mungkin ada sesuatu yang Allah hidden kan dari aku... aku sangat-sangat mengharapkan Engkau permudahkan urusanku ya Allah.... Allahumma amin..


0 comments: