Jumaat, 31 Mei 2013

Final Exam Coming

Bismillahirrahmanirrahim....

Disini saya ingin mengambil sedikit masa yang terluang ini...  untuk memohon jutaan kemaafan buat sahabat andai semua yang mengenali diri  ini dari hujung ramut sehingga huung kaki... maaf dipinta andai ada menguris  hati mana-mana pihak yang pernah mengenali saya.. halalkan apa yang pernah diberi.... doakan saya dipermudahkan segala urusan sepanjang final exam berlangsung... dan diberi ketenangan semasa menjawab exam....


terima kasih banyak-banyak buat sahabat handai yang banyak membantu saya dari setiap aspek kerja.... dan terutama umi dan yaah yang banyak membantu dari sengenap sudut... tidak pernah dilupakan juga buat teman saya yang tidak pernah jemu untuk turut membantu (dia baca kembang nanti..hehe...jangan marah ye)...dan sentiasa ada di sisi.... hehe... 

time to focus on final exam.. cuti study week seminggu ni ingin ku penuhi sebaiknya.... lepas ni kena kurangkan on9.... pulun2 betul study... ^___^

0 comments: