Isnin, 1 Ogos 2011

AKU RINDU PADA-MU

Bismillahirrahmanirrahim....


alhamdulillah syukur dengan nikmat yang Allah beri...Ya Allah...hanya pada-Mu aku mengadu...Engkau sahajalah sentiasa mendengar walaupun aku sering lupa pada Kau....Ya Allah...salahkah aku untuk aku berubah menjadi seorang muslimah yang Engkau redhai...aku terlalu hina...aku terlalu dhaif...aku tidak dapat menjadi seorang sahabat yang baik pada kawan-kawanku....aku sedar..sejak keluar dari biah solehah ketika belajar dulu..aku rasakan diri ini terllau banyak berubah...aku makin jauh dengan Engkau...aku tidak seperti dulu....Ya Allah..tabahkan hatiku dengan ujianMu ini....Kau tunjukkan jalan yang terbaik...aku sedar..aku bukanlah yang terbaik untukNya....mungkin ada lagi yang terbaik dariku untukNya...dia berhak memilih...aku bersyukur..kerana aku banyak belajar erti kehidupan...Ya Allah..biarlah air mata yang mengalir ini dapat mengubat kedukaan hati...hanya padaMu aku memohon...

0 comments: