Ahad, 14 November 2010

SABAR

Assalamualaikum wbt....
Alhamdulillah dengan izin Allah..
kiranya ada secebis masa untuk untuk mengupdate blog ni

cuti pertengahan semester hanya seminggu
terasa xcukup je...
mana x ye...lepas ni xde cuti panjang lagi
melainkan cuti akhir semester bulan 3 nanti
huhuhuhu
cuti yang ada terasa macam xcuti disebabkan kerja yang menimbun

Ya Allah dengan izin-Mu
jumaat lepas ana dapat berjumpa dengan penyelia tesis ana
tidak dapat dibayangkan perasaan dengan pelbagai masalah timbul
terasa tidak terarah
Alhamdulillah Allah sentiasa ada untuk membantu
bukan senang untuk berjumpa dengan lect
terkena pulak minggu lepas semua lect tengah sibuk buat soalan final exam
Allah ujiannya
macam-macam dalam pikiran ni timbul
bagaimana dengan tesis aku ni???
Alhamdulillah lect memberi msg supaya berjumpa dengannya selepas solat jumaat
tidak dapat dibayangkan perasaan gembiranya di saat itu
saat tiba di pintu bilik lect..
tiba2 1 perasaan hadir....
"takutnya aku tesis ku tidak diterima"
diminta untuk buat semula....
Namun Allah lebih mengetahui segalanya
Alhamdulillah kata-kata yg positif dr ustazah
"kamu buat betul2, sy bg awak A"..
terasa bersemangat untuk menyiapkannya secepat mungkin....
"lepas kamu selesai edit bab 1. 2. 3 ni...awak boleh terus sambung terus bab 4"
lepas tu dah boleh buku kn..."
Ya Allah aku bersyukur kepada-Mu Ya Allah....
di saat kesedihan dilanda ujian demi ujian...namun terselit disebaliknya kegembiraan....
sesungguhnya Allah sentiasa ada bersama dengan kita...

ilalliqa'
^_^

2 comments:

ZiErWa zAiNaL berkata...

alhamdulillah...
Allah permudhkn keje enti

shikin berkata...

Alhamdulillah....
ujian demi ujian yang dilalui...
namun terselit juga kenikmatan disebaliknya....
Alhamdulillah...
Ya Allah golong kan kami dalam golongan yang sentiasa bersyukur dengan nikmat-Mu.jangan kau sesatkan kami denga kekufuran nimat-Mu..Nauzubillah....