Jumaat, 7 Oktober 2011

Mengatur Langkah Demi Langkah

Bismillahirrahmanirrahim....

Ujian demi ujian dilalui dengan sabar dan redha...Alhamdulillah di atas nikmat yang Allah berikan..terasa manisnya nikmat yang diperolehi selepas melalui ujian demi ujian..

."...aku tahu Ya Allah..ini cuma persedian ujian yang Engkau berikan sebelum berangkat..."..."..oleh itu, aku menadah tangan memohon keampunan di atas segala dosa-dosaku, dosa-dosa kedua ibubapaku dan juga dosa-dosa seluruh muslimin dan muslimat samada yang masih hidup atau yang sudah pergi menghadapMu..."...

"....Ya Allah...aku mengucap syukur di atas rezeki yang Engkau berikan dan aku mengucap syukur kerana Engkau telah memilih ku dan keluargaku untuk menjadi tetamu ke rumahMu menunaikan ibadah dan juga menunaikan rukun Islam yang kelima...Ya Allah...dengan kuasa Mu...aku memohon agar Engkau permudahkan segala urusanku dan juga ahli kelurgaku dan Engkau kurniakan rezeki kesihatan untuk kami semua dalam menyelesaikan rukun Islam yang kelima dan ibadah-ibadah yang dilakukan di sana nanti...."....

 Amin Ya Rabbalálamin....


(p/s:: dengan ini saya Noor Ashikin Mohd Suhaimi...ingin memohon kemaafan sekiranya sepanjang perkenalan dengan antum semua ada mengguris hati mana-mana pihak atau ada membuat kesalahan sebelum ini...

doakan segala urusan saya dan keluarga dipermudahkan di sana dan diberi kesihatan yang baik....Insya ALLAH...)





0 comments: