Jumaat, 9 Mac 2012

TEKANAN

Bismillahirrahmanirrahim....
Salam setitis qatrunnada...
semoga antum semua sentiasa dalam rahmat Allah....

Plan untuk pulang ke rumah arini terpaksa di batalkan kerana memikirkan kerja....
Ya Allah..aku rindukan ummi dan ayah....
tak mampu untuk menahan air mata dari terus mengalir....
tekanan demi tekanan di hadapi...
semakin hari.... kerja semakin bertambah...
ditambah dengan hafazan...
Ya Allah... aku redha dengan apa yang Engkau berikan untukku...
Aku mengerti, ini adalah sebahagian kecil ujian untuk aku....
jika dibandingkan dengan pejuang-pejuang islam suatu ketika dulu yang jauh di uji dengan ujian yang sangat berat....
Ya Allah ikhlaskan hati ku ini... aku ingin mencari ilmu ikhlas kerana Mu....
mohon maaf kepada rakan-rakan yang ada memberi text message pada ana.... maaf jika tidak di balas...
maafkan ana...
mungkin ana belum serasikan diri dengan kehidupan baru di usim ni...
berhadapan dengan rakan-rakan yang pandai berbahasa arab dan english...
Ya Allah... permudahkan segala urusan ku ini....

mohon doa dari sahabat semua....
ilalliqa'

0 comments: