Rabu, 15 Disember 2010

HATIKU




Bismilllahirahmannirrahim....
Alhamdulillah syukur padamu Ya Allah...kerana memberi peluang untuk aku hidup lagi di dunia ini....
aku mengetahui seseungguhnya peluang yang engkau berikan ini adalah sepatutnya untuk semakin dekat pada-Mu...
tetapi sebagai manusia terlalu banyak ujian yang menghasut hati setiap anak-anak adam ni...



Ya Allah..aku memohon keampuanan dari-Mu atas dosa-dosa ku..
aku sedar..aku tidak seperti dahulu.....di setiap saat aku sentiasa mengingati-Mu.....
aku rindukan suasana seperti dulu....
Allah..lemahnya aku...di saat engkau berikan kesenangan pada ku...aku melupakan Kau....
tetapi disaat aku ditimpa kesusahan baru aku tergesa-gesa mencari Engkau...
Aku memohon pada Mu Ya Allah...tetapkan hati ku dalam perjungan i
ni....Lindungilah aku dari segala kejahatan....Amin Ya Rabb....

0 comments: